sobota, 7 września 2013

Flashlight 3D

Flashlight 3D to kolejny program przekształcający nasze urządzenie w latrakę . Aplikacjawystępuje w wersji darmowej i płatnej . Jest częściowo spolszczona . Od razu uprzedzam że jej instalacja jest NIEBIEZPIECZNA DLA URZĄDZENIA NA KTÓRYM JEST ZAINSTALOWANA . Podczas mojego kilka razy zdarzyło sie że dioda doświetlajuąca zdjęcia w moim telefonie NIE DZIAŁAŁA MIMO JEJ WŁĄCZENIA ! Pomogło dopiero odinstalowanie Flashlight 3D . Tak stało sie jak uruchomiłem aparat fotograficzny . Dlatego odradzam instalację tego programu . Z tego tez powodu przerwałem test Flashlight 3D .
Głowny ekran składa sie z 6 ikon :


 
1. Ekran - włącza podświetlenie ekranu
2. LED - włącza diodę led przy aparacie tylnym ( jeśli nasze urządzenie ją ma ) 
 3. Koło z kolorami - zmiana koloru świecenia ekranu
4. Kłódka - blokada ekranu


 
Zębatki w lewym górnym lewym rogu ekranu to dostęp do menu :


 

 
1. Ustawienie ekranu :
 
2. Test tool - testy narzędzi ( rózne wersje świecenia ) :


 
 
 
 
Po wybraniu którejś z pozycji na liście rozpoczyna się  test narzędzia :


 
 
 


 
3. Select Rooted LED ( wybór koloru diody led po przyznanium prawa ROOT ) :


 
Wybór kolejnych opcji zmienia kolor diody sygnalizacyjnej :


 


 
 
"+ " w prawym górnym rogu ekranu - inne aplikacje twórców Flashlight 3D :


 
I tu przerwałem swój test z powodu wady programu o której wspomniałem wcześniej . PTen program jest po prostu niebezpieczny dla naszego sprzętu !
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz