wtorek, 12 listopada 2013

Scanner PDF

Scanner PDF to aplikacja do skanowania dokumentów w formacie pdf. Program jest darmowy i języku angielskim . Od razu musze zaznaczyć że ze względu na sposób ( wyłącznie  pozioma orientacja ekranu ) działania przeznaczony jest raczej do tabletów . Grafika do konwersji plików może pochodzić  zarówno z aparatu jak i z pamięci wewnętrznej naszego urządzenia.  W tym teście zaprezentuje sposób dodawania plików z obu rodzajów źródeł .


 
 
1. take photo  ( grafika z aparatu naszego urządzenia):

 
Po zrobieniu zdjęcia pojawia się jego podgląd w oknie edycji w którym można zmieniać niektóre jego parametry. Od razu zaznaczę że zmian parametrów programie Scanner PDF jest nieintuicyjna a jej zakres bardzo ograniczony  :
a) wybór obszaru skanowania:
 
 
 
 
 
 
 
b) obrót zdjęcia:
 

 
c) zmiana kontrastu:

d) skala szarości:
 
na tym musiałem niestety zakończyć test programu Scanner PDF  bowiem przy próbie wczytania obrazka z pamięci mojego urządzenia testowany program .... wyłączył mi telefon ! Po ponownym uruchomieniu i kolejnej próbie wczytania obrazka problem się powtórzył ! Dlatego zrezygnowałem z dalszych testów w obawie o uszkodzenie  mojego telefonu .

Podsumowanie .
Scanner PDF jest niebezpieczny dla sprzętu na którym jest zainstalowany ! Po wyborze Galerii (  aplikacja do wyszukiwania grafik w telefonach Sony Xperia ) jako  źródła obrazu do przeformatowania na plik pdf program ten wyłączył 2 razy mój telefon . Z takim przypadkiem spotkałem się 1 raz a programy na system Android używam od grudnia 2010 roku .
Oprócz tego Scanner PDF  ma tez poważną wade w części edycji zdjęć - nie można ustalić dokładnie ustawić dokładnie żadnej z funkcji, np skali szarości czy kontrastu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz