wtorek, 4 czerwca 2013

O czym będę pisał.

Witam czytelników mojego blogu. Jest blog specjalistyczny poświęcony  aplikacjom aplikacjom użytkowym  na system operacyjny Android . Znajdziecie tutaj opisy wraz ze zdjęciami i filmami oprogramowania na ten system operacyjny które osobiście przetestowałem - a szczegółowo mówiąc sprawdziłem ich działanie w praktyce . Nie znajdziecie tu jednak tabel ze szczegółowymi danymi na temat zużycia pamięci RAM czy obciążenia procesora przez daną aplikację - wykracza to po za temat obszar moich zainteresowań choć jako znawca urządzeń z Andoidem zdaję sobie sprawę ze znaczenia tych informacji dla czytelników . Celem moich publikacji będzie bowiem ocena przydatności opisywanego programu pod kątem jego zastosowań . Celowo pomijam tu gry . Wynika to z mojego sposobu traktowania urządzeń mobilnych . To towarzysze moich podróży a ja nie zabieram ich  po to by na nich grać lecz by pomagały mi w podróży np pokazując drogę do celu lub uwieczniały obiekty i wydarzenia które znajdą się na trasie mojej wyprawy albo ją uprzyjemniały .  Krótko mówiąc swój będzie dotyczył programów użytkowych takich jak nawigacje - samochodowe i turystyczne , przewodniki turystyczne , pakiety biurowe itp   .  Jako platformy testowe posłuża 2 urządzenia które aktualne posiadam - telefon Sony Ericcson Xperia Neo V oraz tablet Goclever Tab I101.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz